دانلودها

  • ۰
  • ۰
موتورهای انژکتوری، کاربراتور ندارند. دستگاه سنجش سوخت، مقدار بنزین تزریقی را نسبت به دبی جریان هوای ورودی به سیلندرها، تغییر می‌دهد. مخلوط وارد شده به سیلندرها در کورس تراکم، متراکم شده و توسط جرقه شمع مشتعل می‌گردد.به علت بازده حجمی بالاتر موتورهای انژکتوری(عدم وجود ونتوری) و توزیع یکنواختر سوخت، گشتاور و توان تولیدی در آنها نسبت به موتورهای کاربراتوری بیشتر است. توانی که موتور تولید می‌کند، در درجة اول بستگی به مقدار مخلوط سوخت و هوا یا هوای خالصی دارد که وارد سیلندر می&zwnj ...
  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • پرهام الیاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی